Asistentka obchodního ředitele

hledáme příjemnou, komunikativní a organizačně velmi schopnou pracovnici

Hledáte novou výzvu ve své kariéře?

Do naší moderní společnosti zabývající se poradenstvím v oblasti financí přijmeme novou pracovnici na pozici Asistentky obchodního ředitele. Staňte se novou členkou našeho kancelářského týmu na naší centrále v Prostějově.

NÁSTUP MOŽNÝ IHNED.

Koho hledáme?

Hledáme ženu, která je velmi komunikativní, energická, příjemná na klienty i spolupracovníky v rámci telefonního i osobního kontaktu a která má výtečné organizační schopnosti. Musí si rozumět s lidmi, telefonem, emailem, počítačem a mít řidičský průkaz, aby byla schopná zajet vyřídit, co je třeba.

Náš pracovní kolektiv je pozitivně naladěný a nekuřácký, a proto preferujeme podobně smýšlející kolegyni. 

Pro výkon této práce není nutné speciální vzdělání, požadujeme ale nejméně SŠ vzdělání s maturitou. Nutná je znalost práce na počítači alespoň v rozsahu: kancelářské programy Word, Excel, PowerPoint, obsluha elektronické pošty a vyhledávání informací na internetu.

Znalost cizího jazyka není vyžadována, angličtina je však výhodou. Asistentka musí mít aktivní a pozitivní přístup k práci a v případě potřeby být ochotna a schopna učit se novým věcem.

Co tato práce obnáší?

Z hlediska pracovní doby má asistentka pevnou pracovní dobu od pondělí do pátku od 8:30 do 17:00 a místo výkonu její práce je v centrále naší společnosti nedaleko centra Prostějova (ulice Sádky 4).

Práce asistentky je velmi různorodá a zahrnuje všemožné činnosti od komunikace se zákazníky, našimi spolupracovníky a obchodními partnery, přes zajišťování chodu kanceláře a organizování firemních akcí až po různé administrativní práce.

Součástí práce jsou zhruba jednou měsíčně také výjezdy na společné firemní akce na zajímavá místa v rámci České republiky, Slovenska a výjimečně také dále do zahraničí. 

Co nabízíme?

Nabízíme vám atraktivní a různorodou práci a stabilní příjem ve společnosti, která působí v celkem 5 evropských zemích, v nichž pomáhá více než 600 tisícům klientů. Nabízíme práci, která není snadná, ale o to více je zajímavá, na hlavní pracovní poměr s pracovní smlouvou na dobu neurčitou 3 měsíční zkušební dobou.

Nabízíme vám práci ve velmi přátelském pracovním prostředí, kde vládne často až rodinná atmosféra.

Výši nabízené mzdy pro tuto pozici vám sdělíme v průběhu našeho telefonického rozhovoru. Kromě mzdy získáte možnost bezplatné účasti na mnoho zajímavých akcích nejen v rámci České republiky a dále například zvýhodněné finanční produkty.  

Máte zájem o tuto práci?

Pokud se vám tato pracovní pozice zalíbila a myslíte si, že jste pro tuto pozici vhodná kandidátka, pošlete nám prosím svůj strukturovaný životopis na emailovou adresu:

lipovska@salvefinance.cz

Do životopisu nezapomeňte uvést svůj telefonní kontakt a svou fotografii. Prostudujeme si váš životopis a ozveme se vám.